Pri startu se nespousti sluzby v /usr/local/etc/rc.d (6.0-RELEASE)

Martin Drtina razzi at narovinu.cz
Tue Dec 13 15:07:14 CET 2005

Ahoj Martine,

>   A co konkretne ta viedlo, ak sa smiem spytat, k nastavovaniu
>   local_startup v rc.conf?

cire zoufalstvi, vim, ze je to defaultni volba ./defaults/rc.conf, ale uz
jsem vazne chytam kazdeho stebla. :(

Co se tyce nastaveni apache2_enable="YES", to v rc.conf nemam. Ale nikde
jsem nenasel poznamku, ze by to tam melo byt. Vsude jen pisi, ze se spusti
VSECHNY skripty, umistene v /usr/local/etc/rc.d/ s koncovkou .sh.
Chapu-li to tedy spravne a mam-li v tomto adresari skripty: apache2.sh,
mysql-server.sh, pure-ftpd.sh, snmpd.sh a snmpdtrap.sh, pak do rc.conf musim
pridat mysql-server_enable="YES", pure-ftpd_enable="YES", atd.?

Martin Drtina