FreeBSD na notebooku HP (compaq) nc6120

Stano Sitar sitar_vim at procaut.sk
Thu Dec 8 13:21:35 CET 2005

Vazeni ucastnici konferencie.

Vyfasoval som sluzobny notebook, ktory budu kedy-tedy pouzivat
aj ini ludia ako ja. I potesil som sa, ze budem moct popri
praci v Autocade a inych windows-only programoch na svojom "velkom"
stroji moct zaroven pouzivat aj FreeBSD.

Prva vec so som urobil bolo rozdelenie disku a instalacia
FreeBSD 6.0 Release.
(Ano, mam povolenie od nasho IT oddelenia. *Ja* som IT oddelenie
v nasej firme ;-). A okrem toho mam nastastie Restore CD)

Po vyrieseni problemu s nebootujucim XP mam dalsi problem.

Konfiguracia Xwindow.

Nemate prosim niekto fungujuci
xorg.conf
subor pre tento notebook?

Mate prosim nejake [skusenosti | postrehy | finty | odkazy] tykajuce sa
prevadzky FreeBSD na HP nc6120, pripadne na inych [HP] notebookoch?

Hladal som na strankach freebsd.org, skusal som googlit a dokonca som
notebook bootoval z Knoppixu 4.0.2 (koli ziskaniu Xfree86.conf)
Este ani knoppix nerozchodil graficku kartu inak ako vo framebuffer
mode.

Jediny zaujimavy odkaz na ktory som nadabil na nete je
http://h10018.www1.hp.com/wwsolutions/linux/products/clients/HP_whitepaper_Mobiles_Linux_062205.pdf
resp.
http://h10018.www1.hp.com/wwsolutions/linux/

Dakujem