POP3 -> NNTP -> SMTP

Ondra Knezour knezour at weboutsourcing.cz
Wed Dec 7 03:17:59 CET 2005

DD,

chci si rozbehat vlastni news server pro ruzne e-mailove konference,
kterych jsem clenem. Moje predstava je nasledujici:

stazeni zprav z pop3 uctu -> predani zprav news serveru -> bezna prace
news klientem, cteni zprav, odpovidani -> zaslani/predani MTA k zaslani
odpovedi news serverem

Protoze jsem nikdy news server neprovozoval a rad bych se vyhnul
objevovani slepych ulicek a mnoha mesicum stridani ruznych programu, nez
najdu neco, co bude fungovat priblizne tak, jak si predstavuju, rad bych
vedel, jestli:

  - Nekdo provozuje obdobnou konfiguraci, jake s ni ma zkusenosti, cemu
se vyhnout, pripadne zna nejakou dokumentaci probirajici toto tema

  - Nekdo ma doporuceni, jaky program vybra[pismeno po r] nebo
urci[r++]e nevybra[r++]

V souvislos[r++]i s inkremen[r++]alnim procha[y++]enim abecedy - jak
[y++]aridi[r++], aby neodcha[y++]ela klavesnice vpros[r++]red prace
caseji ne[y++] jednou [y++]a mesic.
--
S pozdravem

Ondra Knezour