Palm a bluetooth

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Mon Dec 5 17:45:44 CET 2005

V handbooku to bylo take bez cisla channelu, tak jsem myslel, ze by si
to mohlo poradit. Bohuzel jak se zda, tak cislo channelu nezjistim,
protoze browse na palm nejde a search na ruzne sluzby mi ho tak akorat
zmrzne.

Docela by me zajimalo, jestli to pujde syncovat alespon po TCP/IP,
protoze tusim ze sitove spojeni navazat zvlasnu.

Ondra