Rozdeleni downstremu do 2 ifacu pomoci ALTQ

Honza honza at solc-cz.net
Sun Dec 4 01:58:18 CET 2005

Dekuji za velmi rozsahlou odpoved,

je jasne, ze asi neni zrovna dobry napad zahazovat neco, co uz prislo,
ale jak tedy omezit neohleduplne jedince? Upload jde omezit krasne, to
uz mam nastaveno...
Da se tedy resit omezovani rychlosti downloadu jinak? Jak na zminene UDP
datagramy?

Zatim jsem to vyresil tak, ze na sitovce, na ktere je HW AP, mam 3
fronty - default 99Mbps a pak 2x 512 cbq(borrow), ale tim jsem vyresil
jen to, ze kdyz potrebuji ja, tak mam celou kapacitu, protoze jedu pres
jinej interface - neprijde mi to moc korektni at uz z technickeho, ci
moralniho hlediska. Co delat v tomto pripade?

Honza