update firefoxu

Marian Cerny jojo at matfyz.cz
Fri Dec 2 19:51:07 CET 2005

On 2005-12-02 16:48 +0100, Divacky Roman wrote:

> vcil co s tim?

Mas nastavene v /etc/xorg.conf DisplaySize v sekcii Monitor? Z toho sa
pocita DPI obrazovky a casto nejake programy zobrazuju nespravne velke
fonty. Mozno tam mas zlu hodnotu, alebo nefunguje autodetekcia.

Ja tam mam:

Section "Monitor"
        #DisplaySize      290   210     # mm
        DisplaySize       286   215     # realsize
        Identifier   "Monitor0"
        VendorName   "LGP"
        ModelName    "9846"
        Option      "DPMS"
EndSection

--
Marian Cerny <jojo at matfyz.cz>
Jabber: jojo at njs.netlab.cz

[ Najděte vždy aktuální MAPY ČR ve vašem mobilu a používejte je ZDARMA!
  Aplikace oceněna 1. místem v soutěži Best Mobile Solution 2005.
  Další podrobnosti na http://mapy.mobilfiesta.cz ]