update firefoxu

Stano Sitar sitar_vim at procaut.sk
Thu Dec 1 16:27:47 CET 2005

Divacky Roman napsal(a):
> zdravim
>
> upgradnul jsem (portupgrade firefox) firefoxe z 1.0.7 na 1.5 a najednou mam
> ve firefoxu daleko vetsi fonty (rekneme o 20%) - jak v aplikaci tak na webu...
>
> vim ze to asi neni uplne fbsd-specific otazka ale mozne to je, neni ve fbsd
> portech neco "spatne" ? popr. neni potreba nekde neco nastavit - nemohl jsem
> neco pokazit svym make.conf:
> NO_GUI=yo
> MUTT_LITE=yo
>
> zazili jste to nekdo?
nie

> vite jak to spravit?
ano
Existuje extension do Firefoxu kde sa da natvrdo nastavit zvacsenie
alebo zmensenie textu na stranke (podobne ako s Ctrl + a Crtl -
(+ a - na numpade))
Skuste dat menu tools -> extensions -> Get new extensions
a hladajte "zoom text"
Ja to mam nastavene doma, aby som lepsie videl text na LCD display.
V tomto okamihu Vam neviem povedat presny nazov extension, stranka
na mozilla.org je, zda sa, v tomto okamihu "broken"
Poslite mi pripadne sukromny mail.

Toto riesenie sice neodstrani pricinu, ale aspon vyriesi symptom.

S pozdravom
Stano