Notebook a jiný HW - prosba o rychlo pomoc

Stano Sitar sitar_vim at procaut.sk
Thu Dec 1 15:34:57 CET 2005

Divacky Roman napsal(a):

> ciste ze zvedavosti.. ktere aplikace vyuziji 3d pod fbsd?
Kopa krasnych hier /usr/ports/games
Skuste napriklad Cube, arkanoid, ....
Ked dam hladat retazec "opengl" na stranke
http://www.freebsd.org/ports/games.html tak najde peknych par
programov ;-)
Doma mam ako hlavny desktop FreeBSD a koli obcasnym navstevam
s detmi tam mam niekolko desiatok hier nainstalovanych.
Moja dcera zboznuje Ktuberlinga (zemiakovy chlapec), a ked
bude mat viac ako 3 roky urcite oceni aj narocnejsie graficke
hry ;-)

Moj svagor, momentalne pracujuci v Britanii napriklad pouziva
FreeBSD na pozeranie videa na internete (www.prima.cz a podobne)
a video mu na jeho starsom notebooku (cca 400 MHz) bezi lepsie
pod FreeBSD nez pod Windows 2000

 > je to vubec k necemu?
Z "Vaznych" aplikacii, som 3D grafiku ocenil najma v programe BRLcad.

Inymi slovami, nie vsetci pouzivame FreeBSD iba na serveroch ...

S pozdravom
Stano