Default route

VUlik at cz.soluziona.com VUlik at cz.soluziona.com
Tue Nov 29 07:51:24 CET 2005

Jen by me zajimalo, jak moc rozsahla nebo komplikovana a v jakem rozsahu
adres je ta vnitrni, sit, ze je treba to vsechno resit defaultni routou
nebo to smerovat k routovacm protokolum jako OSPF? Vetsinou byvaji vnitrni
site z rozsahu definovanem v RFC 1918 a pak uz lze vcelku pekne jednou ci
dvema statickymi routami s prislusnou maskou v rc.conf urcit co je uvnitr
a co venku...

static_routes="vevnitr1 vevnitr2"
route_vevnitr1="10.1/16 10.2.1.1"
route_vevnitr2="10.3/16 10.2.1.1"