Upgrade na 6.0 - nerozpozná se disk Maxtor

obr at sosgastro.cz obr at sosgastro.cz
Mon Nov 28 08:46:00 CET 2005

> Maxtor 160GB na ad4. Kernel je v podstatě GENERIC.
> Na stroji je SATA RAID řadič Intel ICH6. V BIOSu je RAID vypnutý
>
> 	Nemam nic lepsiho, nez rady alchymisticke.
>
> 	Nasel jsem nejmene nekolik pripadu na WWW, kde 6.0 na discich
> tomto
> SATA kontroleru podle vseho bezi (a stezovali si treba na neco jineho) -
>
> to znamena, ze to neni jednoducha chyba prace s timto zarizenim, ale
> zavisi to na pritomnosti dalsich komponent, konkretnim zapojeni nebo
> inicializaci toho kontroleru (a tedy to souvisi s BIOSem a nastavenimi).

> [...]

Take jsem nasel problemy, kdyz tam bylo ono zarizeni...ale nic o tom, ze
by nepracoval SATA RAID radic. ACPI jsem vypnul jako prvni, kdyz jsem
poprve bootoval s novym kernelem, ale taky to nefungovalo....
Jinak stroj je HP Proliant ML610 a je pred mesicem koupeny a vlastne jsem
celou dobu cekal s instalaci na verzi 6.0 a dost mne mrzi, ze jsem ztratil
cas, protoze bude slouzit jako slave server pro LDAP a jako Backup Domain
Controller + IMAP server.
Mam jeste jeden stroj HP je to starsí ProLiant ML 330 a tam mi stale bezi
FreeBSD 5.4 a rozhodne nebudu po teto zkusenosti upgradovat. Jeste jako
posledni zkusim upgrade BIOSU (dam vedet) a pokud to nepujde, nemuzu si
dovolit FreeBSD 6.0 nasadit.
Diky za rady
Pavel