pkg_add -r s jinou verzí

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Nov 27 14:38:13 CET 2005

Kaminar wrote:

> Měl bych následující dotaz ohledně instalace balíčků pomocí "pkg_add -r".
> Jak, například z verze FreeBSD 5.3, donutit aby se mi nainstaloval balíček XY,

	No, pouzivani balicku prelozenych pro jednu verzi systemu na jine verzi
systemu nemusi byt zcela spolehlive. Jeste rizikovejsi (z hlediska
vysledne funkcnosti) muze byt michani na sobe zavislych balicku
pochazejicich z ruznych generaci PORT stromu.

	Na druhou tranu, delam to taky (instaluji novejsi verzi urcene pro
-STABLE misto verze pro prislusnou -RELEASE) - ja ale vychazim z toho,
ze kazdy sveho stesti strujcem ...

	Nicmene, kdyz se teda ptate - tak odpoved zni "man pkg_add". A aby ta
rada k necemu byla (protoze predpokladam, ze prectenim manualove stranky
jste zacal a do konference napsal jen proto, ze odpoved nenalezl - tak
hledate slovo PACKAGESITE