Automatizovany FTP upload

Josef Hrabec hrabec at ramgate.cz
Sat Nov 26 23:51:16 CET 2005

podobny problem jsem resil na AIX-u z duvodu, kdy pro presun velkeho poctu
velmi objemnych souboru se NFS stalo jiz pomalym a scp jsem rovnez nechtel
pouzit pro jeho velkou rezii - uziti ftp bylo v tomto pripade idealni volbou
(prenos se provadel v ramci dvou serveru v interni siti)
skript pak vypadal takto:

#! /usr/bin/ksh

HOST=dest_host
USER=anonymous
PASSWD=asdf at asd.asd
SRCDIR=/tmp/src_server
DESTDIR=/tmp/dest_server

exec 4>&1
ftp -nv >&4 2>&4 |&

print -p open $HOST
print -p user $USER $PASSWD
print -p lcd $SRCDIR
print -p binary

for file in $(ls $SRCDIR); do
  print -p put $file
done

print -p bye

wait

# set files modes and rights, DESTDIR is mounted as NFS filesystem

for file in $(ls $SRCDIR); do
  aclget $SRCDIR/$file | aclput $DESTDIR/$file
  own=`ls -l $SRCDIR/$file | awk 'BEGIN {OFS=""}{print $3,":",$4}'`
  chown $own $DESTDIR/$file
done

exit 0

pepa