Automatizovany FTP upload

Private mytrix at net4you.cz
Sat Nov 26 17:19:08 CET 2005

Dobrý den všem,

Řeším pro někoho možná banální záležitost, nicméně v mém případě to jaksi nechce fungovat a nejsem si vědom toho, kde dělám chybu. Celý problém který řeším je, že na jednom serveru pomoci taru provedu zálohu a tu posléze přes LAN uložím přes FTP na druhý server.

OK. Zálohu mám hotovou, ale teď se peru s tím FTP. Na Gogole jsem našel velmi často používaný skript, který v různých obdobách vypadá následovně:

#!/bin/sh
HOST='pocitac'
USER='uzivatel'
PASSWD='heslo'

ftp -i -n $HOST <<EOF
user ${USER} ${PASSWD}
binary
cd /
put zaloha.tgz
bye
EOF

Problém je, že přenos se zahájí, ale okamžitě i ukončí a ve výsledku na druhém serveru se akorát vytvoří soubor zaloha.tgz, nicméně nulové délky. :(

Může mi někdo říct, kde dělám chybu, případně jak nato? Děkuji.

Mytrix
J.A.