performance issues with 6.0-STABLE

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Fri Nov 25 16:57:34 CET 2005

On Fri, Nov 25, 2005 at 10:20:04AM +0100, Petr Bezděk wrote:

> Na routeru (5.4 STABLE) doma mam bezne 1000 preruseni za sekundu
> (sitovka bge, na ni nekolik VLANu). V nezatizene siti pres nej tece cca
> 6Mbit/s (5-minutovy prumer), ve spickach 15-20Mbit/s (5-minutovy

tak je neco blbe... tolik interruptu neni zdravych (od sitovky). hledal bych
bugu

> prumer). Ve spickach je ten interrupt rate jeste vyssi. Asi je to dano i
> tim, ze pri jednom pruchodu firewallem se musi prochazet velke mnozstvi
> pravidel (desitky, v horsich pripadech mozna i stovky).

co ma fw s interrupty?!?!

> Na routeru v praci mame na uplinkove sitovce bezne 6000 preruseni za
> sekundu, ve spickach (toky kolem 1Gbit/s) to jde hodne pres 10 tisic :)

rikam.. tohle neni normalni. k cemu by pak takova sitovka byla? to by byl jen
ad-da prevodnik mezi ethernetem a pci sbernici.. to by fakt nemohlo stat vic
jak par kacek... matthew dillon mel na current@ "nekdy" pekny mail o tomhle,
nekdo kdo je min linej nez ja by to mohl zkusit vygooglit (slo o em(4) sitovky)

> Nic zvlastniho na tom nevidim a ty stroje to s rezervou ustoji.

ja taky "ustojim" (=preziju) litr vodky ale radsi to nedelam moc casto!