Zdielanie dat medzi FreeBSD, NetBSD, OpenBSD, Linux, WinXP

Lubomir Host rajo at platon.sk
Fri Nov 25 14:57:34 CET 2005

On Fri, Nov 25, 2005 at 02:17:28PM +0100, Jaroslav Votruba wrote:
> na podobny silenosti je nejlepsi jeden disk(particie) naformatovanej na
> ext2.BSDecka se na nej dostanou pres mount_ext2fs kdy fungujou i
> prava,linux je jasnej-je to jeho nativni system a z woken si stahnete
> utilitku na mountování ext2 disku (jmenuje se Ext2IFS_1_10a.exe  -staci
> zagooglit).pouzivam to tak jiz delsi dobu na prenaseni vetsiho mnozstvi
> dat mezi znamejma(ja mam BSD a linux,jinej ma jen linux a dalsi jede
> zasadne zase pod wokny)

Fajn. Dakujem za odporucanie. Ale este by ma zaujimalo, ze ci niekto
nema prakticke skusenosti s instalaciou viacerych *BSD systemov. Ako som
pisal, chcel by som na jeden disk dostat 3 druhy BSD a mam volne iba dve
primarne oblasti (slice, ak pozijem *BSD terminologiu).

Bude sa znasat FreeBSD s NetBSd (alebo OpenBSD) v jednej slice
(rozdelenj na niekolko dalsich oblasti), alebo sa nemam o to ani
pokusat? Alebo radsej skusit natlacit NetBSD a OpenBSD do /dev/hda2?

Diik, rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Group                              http://platon.sk/  : :' :