Welcome to the "Users-l" mailing list

Lubomir Host rajo at platon.sk
Thu Nov 24 21:22:14 CET 2005

Zdravim,

zaregistroval som sa do konferencie a prisiel mi takyto mail:

On Thu, Nov 24, 2005 at 09:13:40PM +0100, users-l-request at freebsd.cz wrote:

> Pravidla 15. 9. 2004
>
> Příspěvky z této konference čte několik
> stovek lidí, čímž se konference řadí
> mezi velké. Aby nepřestávala být zajímavou,
> je třeba dodržovat určitá pravidla:
>
>    1. Do konference je přípustné zasílat pouze
> textové zprávy. Přílohy jsou
> přípustné pouze MIME typu text/plain a
> application/rfc822.
>    2. Příspěvky mohou být pouze v
> českém, slovenském, případně v
> anglickém jazyce.
>    3. Konference umožňuje použití diakritiky, ale
> používejte ji prosím jen v nezbytně nutných
> případech.

Na tomto som sa teda celkom dobre pobavil. Preco mailman posiela tento text
ako text/plain ale diakritika je kodovana HTML entitami? Mne osobne sa
takyto text cita dost tazko.

Slo by to opravit? Diik.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Group                              http://platon.sk/  : :' :