performance issues with 6.0-STABLE

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Thu Nov 24 20:09:24 CET 2005

On Thu, Nov 24, 2005 at 01:46:56PM +0100, Dan Lukes wrote:

> 	Tak me tak napadlo si to vubec spocitat - uvadeny tok byl 10Mbps, coz
> je pres 830 paketu za vterinu. V tom pripade mi zjistenych 710 preruseni
> zas tak moc nepripada a je otazkou, jestli pocet preruseni ma s
> problemem vubec nejakou souvislost ...

zadna moderni sitovka ktera si chce zaslouzit sve jmeno (tj. ne ryltek atak.)
nefunguje stylem: prijde packet -> interrupt, to by nemohla stat vic jak 62
korun

ty karty maji buffery a interrupt vypali az pri zaplneni toho bufferu. pokud si
dobre pamatuju tam em(4) ma buffer na 16 jumbo packetu, mozna se mylim ale
nejak tak kolem tech cisel se to bude pohybovat.

rozhodne ale 700 preruseni od sitovky je silene... uz jsem to rikal otisovi na
irc, ale normalni je tak kolem stovky (+/- stejne jako v hospode pri placeni).

jako PC hardware je kurva, aliasuje preruseni apod. takze to ze to pise ze tam
je 700 preruseni za sekundu klidne nemusi byt pravda ale pokud je tak neco neni
v poradku..

moje 2 centy :)

roman