performance issues with 6.0-STABLE

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Thu Nov 24 13:55:42 CET 2005

Dan Lukes wrote:
> 	Ostatne, zatim jsme se nedozvedeli, kde, pri onom loadu "15" travi
> procesor svuj cas, coz by z 'top' byt videt melo ...

	Nuz, pisal som o "no visible causes", co implikovalo aj to, ze v
``top'' nic vidno nie je. A je pravdou, ze na tom istom boxe sa to s 5.4
spravalo uplne v pohode.

	Na druhu stranu, neznepokojuje ma to az tak velmi, lebo jediny dosledok
toho spravania je, ze sendmail obcas pise do logu hlasky o rejectovani
dorucovania z dovodu vysokeho loadu, ale sendmail mozem ozeliet a
pripadne nahradit niecim inym.

	Dalsi problem, aky mam, s tymto nesuvisiaci, este od dob 5.4, apache
2.0.54, php 4.4.0 a Zend Optimizeru je, ze apache po obdrzani HUP
signalu (apachectl reload) alebo USR1 (apachectl graceful) spontanne
scoredumpuje. Problem som uz nahlasil na zend.com vyvojarom Zend
Optimizeru, ale zrejme s tym nikto nic zatial neurobil aj navzdory
faktu, ze boli poskytnute ``bt'' z gdb. Tolko moje 2 zvlastne
problemiky.. :-)

	otis

BTW.: Testove otazky na skusku Solaris Admin, Part 1, niekto nemate
poruke? Dost by sa mi to hodilo :-)

--
Juraj Lutter                          |  /\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury.sk                  |  \/  - NO HTML/RTF in e-mail