Intel P4 - 64 bit

Private mytrix at net4you.cz
Mon Nov 21 17:43:47 CET 2005

Dobry den, nemohu rici jak je na tom prescott, ovšem na nasem serveru pouzivame Xeona taktez s podporou EM64T a nemuzeme si stezovat :) Vsechno slape jak ma. Jen na zacatku je si nutne davat pozor na jiste malickosti. Například v nasem pripade jsme se velice divili, proc najednou v PHP prestaly fungovat jiste fce. Vysvetleni bylo jednoduche. 64-bitove procesory pocitaj trosku jinak :) nastesti se vse dalo do pucu a vse slape při nejvetsi spokojenosti. Pokud mate procesor, který to podporuje, je blbost toho nevyuzit IMHO.

Mytrix
J.A