WARNING: Dump device does not exist

Ondra Holecek bln at deprese.net
Sun Nov 20 18:47:31 CET 2005

Ahoj,

zezacatku jsem nevedel co to je, ale grepem na ten string v /etc/rc.d
jsem zjistil, ze to vypisuje skript /etc/rc.d/savecore.

kdyz jsem si ten skript prohlidnul, tak jsem zjistil ze jedine co dela,
je ze po startu zkontroluje, jestli predchozi beh jadra nespadnul a
neudelal vypis obsahu pameti pro debugovani do dumpdev - obvykle
zarizeni ktere se pouziva pro swap - kdyz nebylo nefinovano jinak.

pokud ano, tak ten obraz zkopiruje do adresare dumpdir aby mohl byt swap
pouzivan a ten crash dump se neztratil.

a taky ze se to ovlada nastavenim v /etc/rc.conf
dumpdev="NO"      # Device name to crashdump to (or NO).
dumpdir="/var/crash" # Directory where crash dumps are to be stored
savecore_flags="" # Used if dumpdev is enabled above, and present.

a pokud je dumpdev="NO" tak se o to ani nepokousi (tj. je to "vypnuty")

pravdepodobne tam mas spatne hodnoty, ale pokud nevis co to je, tak
nevim proc tam vubec nejake jine hodnoty nez defaultni mas.

opravdu neni tezke si u takovychhle "chybovych" hlasek zjistit sam proc
tam jsou, co delaji a jak to "opravit". :)

Ondra