Update FreeBSD 5.2 -> 5.4/6.0

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Sat Nov 19 09:36:42 CET 2005

On Fri, Nov 18, 2005 at 11:59:24PM +0100, Dan Lukes wrote:

> 	No, nikdo se neozyva se "zkusil jsem to, je to v pohode", tak zkusim
> poradit ja, i kdyz je to trochu drzost, protoze jsem vzdaleny update
> 5->6 jeste v praxi nedelal.

jeste nikdy jsem nedelal jiny upgrade nez vzdaleny pres ssh, kdy mi bezeli
naprosto vsechny programy. tj. proste jsem si buildnul world/kernel a pak to
nainstalil, lehce zamergemasteroval, restartnul to a trasl se u pingu kdy mi to
nabehne ;)

vzdycky to nabehlo (akorat tedka 6.0R ma jakousi pofi bugu ze mi to v jedne
konfiguraci prestalo odpovidat na ping takze jsem tam musel zajet ale masina
normalne jela akorat neodpovidla na ten ping - netusim proc)

co se tyce toho proc preferovat 6.0 proti 5.x -> je to rychlejsi, stabilnejsi
(resp. je v tom opraveno vic bugu takze predpokladam vetsi stabilitu) a je to
do budoucna podporovana verze.

ono obecne to co se pise v handbooku je sice pravda, ale je to takova pravda
jako kdyz vam doktor rekne ze nemate pit alkohol, kourit a ze byste meli cvicit
a zit zdrave.. pravda to sice je ale... ;)