Lehce OT - podivne chovani apache + php z portu

Bc. Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Sat Nov 19 00:06:32 CET 2005

Zdravim,

  provozuji nekolik FreeBSD serveru 5.4 a nyni jsem nainstaloval dalsi
  s 6.0. Potreboval jsem tam Apache a PHP, cili jsem updatoval porty a
  nainstaloval - nedaval jsem zadne speciality, jen make install
  clean.

  Nicmene server se chova velmi podivne, nevim, jak to nejlepe popsat,
  ale vypada to, jako by stranky nejak cachoval, protoze funkcni
  obchod z jineho stroje, kde bezi FreeBSD 5.4 a Apache o desetinku
  nizsi (2.0.54 a php 4.4.0 - ano, jeste jsem nesebral odvahu
  upgradovat, kdyz vidim tento problem) na tomto stroji nebezi.

  Hlasi, ze se snazim prepsat existujici funkce (ktere ovsem vkladam
  pres require_once) a na zaver jeste podivnejsi chovani a to takove,
  ze kdyz jsem prepsal neco v kodu, tak to jeste pet minut v logu
  ukazovalo chyby, ktere jsem jiz davno opravil.

  Akutualni konfigurace je tedy:

  FreeBSD 6.0
  PHP 4.4.1
  Apache 2.0.55

  Vse z portu. Hledal jsem na google, ale priznam se, ze ani v
  podstate nevim, co hledat, protoze kdyz prenesu konfiguracni soubory
  z jednoho stroje na druhy, tak na starem to chodi a novem ne. V
  changelozich jsem nenasel vubec nic, co by se me mohlo tykat a bug
  tohoto typu jsem rovnez nezaznamenal. Nesetkal jste se nekdo s necim
  podobnym?

  Diky za kazdou radu.

--
S pozdravem,