Premiestnenie qmailu =?unknown-8bit?Q?inst?= =?unknown-8bit?B?YWxvdmFuaG8gdm8gL3ZhciAoQm9sbzog77+977+9KQ==?=

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Fri Nov 18 12:53:30 CET 2005

> nevadi. vadi mu, ked je /var/qmail/bin na nosuid a/alebo noexec partition.

  ^-- No, to znie rozumne. Ked to tak spominas, tak som to skontroloval, a
skutocne som sa pokusal premiestnit /var s instalovanym qmailom na
particiu mountovanu ako nosuid. Mam totiz /var dost maly (cca 100MB), co v
98% pripadov bohate staci, avsak raz za stvrt roka sa najde sialenec,
ktory posle na hromadny alias s 20 adresami mail s 20MB prilohou a je
problem. Aby som obmedzenie obisiel, staci premiestnit a nalinkovat
/var/qmail/queue, alebo sa mylim? A queue moze ist v pohode aj na nosuid
particiu, vask?

J.