Rozdìlování diskù

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Fri Nov 18 11:31:17 CET 2005

To uz opravdu netusim. Na soucasnych serverech mi proste 3GB mista
uziteho na /var a /tmp opravdu zbyva a vubec to neresim.
Co se tyce presmerovavani uloziste, vzdy radeji volim zmeny v
konfiguraci jednotlivych aplikaci, nez delat nejake symlinkove harakiri
spojene s rizikem ze mi neco nepojede.

Ondra