Boot Manage při více discích

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Fri Nov 18 08:45:49 CET 2005

Nikoli. Pri cytvareni slice mate 3 volby:
1) Boot manager
2) Standard record
3) Leave untouched

Na serverech, kde nemam dual boot volim logicky 2) coz mi zajisti
plynule bootovani bez cekani na timeout v bootmanageru.
Takze zcela logicky uvazuju tak, ze na druhem disku s FreeBSD bych mel
standard record, ktery mi zajisti zavedeni freecka.
Na druhem disku bych mel nejaky bootmanager, ktery se mi postara o
predani bootu dal. Uz je jedno jestli FreeBSD BM, nebo Grub, lilo, nebo
neco jineho.

Ondra