Boot Manage při více discích

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Thu Nov 17 13:57:22 CET 2005

Kaminar píše v čt 17. 11. 2005 v 13:01 +0100:

> V příručce k FreeBSD jsem si přečetl, že když instaluji Fríčko
> na jiný než první disk, tak je potřeba nainstalovat Boot Managera
> na první disk i na disk, kde bude instalované Fríčko.
> Pochopil jsem to tedy správně?
> A pokud to jde vysvětlit ve stručnosti, tak proč to musí být?
> Proč nestačí na druhém disku už jen standardní zavaděč nebo vůbec žádný?

Pokud vas BIOS umi interaktivni vyber bootovaciho zarizeni, coz novejsi
BIOSy umi, tak staci nainstalovat jen "hloupy" boot manager na disk s
FreeBSD.

Pokud vas BIOS trva na bootovani z prvniho disku, musite na prvni disk
instalovat "chytry" boot manager a na disk s FreeBSD "hloupy" boot
manager.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity