OT: php4 php5 together

Tomas Randa lists at hosting50.cz
Thu Nov 17 10:27:23 CET 2005

Lubomir Majersky napsal(a):

>Zdravim,
>
>potreboval by som rozbehat na freebsd 5.4 subezne php4 a php5 na apache
>1.3.x . Ma niekto z Vas s tym skusenosti? Staci dobry link :-). Nasiel
>som nemalo odkazov na nete, podla niektorych som to i skusal, ale zatial
>som sa nedopracoval k pozitivnemu vysledku.
>
>Vdaka

Funkcnim resenim se zda byt napad Pava Lucistnika pres chroot - v
podstate okopirovat system do nejake slozky, kam si potom v ramci
chrootu nainstalujete vsechny aplikace znovu a apache s PHP5 spustite na
jine IP adrese. Asi nemusim doplnovat, ze nastroje jako mount_nullfs ci
mount_devfs se budou hodit.

Tomas Randa