přihlášení do sdilený wokení složky přes sambu

Peter Trsko - dogmaT dogmat at gmail.com
Wed Nov 16 14:38:28 CET 2005

On Wed, 16 Nov, 2005, jaroslav.votruba at keytec.cz wrote:
> .nsmbrc jsem zeditoval,někdo mi tu radil ten soubor dát do rootovskýho
> adresáře,ale tam ho to asi nenajde,páč to si to furt stěžuje na
> autentizační chybu.
Asi to bolo toto, citujem:

  Takze ve vasem pripade bych si vytvoril soubor .nsmbrc v domovskem
  adresari uzivatele, ktery bude mount_smbfs spoustet (pravdepodobne
  root)

Mysli sa pod tym, ze ho treba vytvorit v domovskom adresari uzivatela
pod ktorym bude dany prikaz spustany, ak je to root tak by to malo byt v
adreasri /root. Ak je to iny uzivatel tak v jeho prisluchajucom
domovskom adresari.

--
(dogmaT
        (icq 303140614)