upgrade jadra bez kompilace

Peter Jamnicky FreeBSD at mcmiazga.sk
Wed Nov 16 14:27:38 CET 2005

mno ja som si myslel ze je to len chyba o ktorej sme sa bavili na tomto
threade
http://www.freebsd.cz/listserv/archive/users-l/2005-November/014671.html

Mno zle zkompilovanych programov je viac. Asi som niekde spravil chybu.
No nechcem sa tomu venovat mesiace. Inokedy by som problem hladal ale
tentoraz to potrebujem rychle vyriesit. Pokial mi nepojde upgrade z CD
tak budem nuteny chybu hladat.

Neviem ci sa mi upgrade vobec podari ked ze tam uz mam 6.0-STABLE a
stare worldy som uz cleanol. Pokusim sa este na inom stroji
prekompilovat cely system s jadrom GENERIC a dat len installworld. Pred
tym som to takto spravil lebo som nemohol buildnut world z 6.0-BETA5 na
hocico ine. Potom mi jeden chalan prekompiloval system a poslal a az tak
sa mi podarilo cez install world nainstalovat 6.0-RC1.

Pozeral som UPDATING ale nic som v nom nenasiel ze ako som mal
postupovat pri upgrade z 6.0-BETA5 na vyssiu verziu tak ze neviem aky to
mohol byt problem. Mozem zaslat aj kernel conf ale neviem ci to nebude
moc velke tak by som ho dal len niekam na web.