Re: přihlášení do sdilený wokení složky přes sambu

Jaroslav Pavlíček freebsd at pavrda.cz
Wed Nov 16 12:52:08 CET 2005

Zdravim,

mount_smbfs nema moznost zadat heslo primo. Neni to dobre kvuli bezpecnosti,
protoze se pak heslo zobrazi pri ps.
Pro Vas pripad je urcena volba -N, ktera zpusobi nacteni hesel ze souboru
~/.nsmbrc
Soubor ma jednoduchy format:

[SERVER:USERNAME]
password=password

[SERVER2:USERNAME2]
password=password2

Takze si napiste hesla do tohoto souboru, bude to fungovat a bude to i
bezpecne. Vyzkousel jsem to a funguje to.

--- Jarda Pavlicek