Jak jednoduse vytvorit packages ze vsech nainstalovanych portu ?

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Nov 16 12:15:20 CET 2005

Dan Lukes wrote:

> 	Kdyz ja spustim
> portupgrade -wWpPia
>
> 	tak, krome jineho, udela i to co potrebujes (packages jsou v
> /usr/ports/packages/All)
>
> 	Ktery z tech optionu to je uz jiste dohledas snadno sam. Nejspis je to
> jedno z pP.
>
> 						Dan

Neco podobneho mam nastaveno pres ~/.cshrc pomoci promennych prostredi
setenv  PKG_TMPDIR      /usr/ports/packages/_pkgtmp
setenv  PACKAGES        /usr/ports/packages
setenv  PORTUPGRADE     "-b -p"

-b mi udela backup pri upgradu, takze se v pripadep roblemu mohu vratit
ke stare funkcni verzi (to u me plati napriklad hlavne pri upgradech
PHP, ktere mi z neznamych duvodu funguje s Apachem 2 pouze ve verzi
4.3.11 a novejsi nefunguje jak ma)
-p vytvari balicek z prave instalovaneho SW

tim, ze je to nastaveno pres environment, tak na to nemusim myslet a
balicky se vytvareji i kdyz zadam pouze `portupgrade nejakysw`

S pozdravem
Miroslav Lachman