Jak jednoduse vytvorit packages ze vsech nainstalovanych portu ?

Cizek Milan cizek.milan at seznam.cz
Wed Nov 16 01:02:22 CET 2005

Ahoj,
ja jsem si na to napsal nasledujici skriptik...

#!/usr/bin/perl

#pkg_info -a | grep Information | cut -d" " -f 3 | cut -d: -f 1

$result = `ls -1 /var/db/pkg`;
@packages = split("\n",$result);

foreach $pkgname(@packages)
 {
   system("pkg_create -b $pkgname");
 }

Nicmene se to hodi pouze pro prenos na "stejne" verzi BSD. Pak mam z vlastní
vyroby ještě jeden, ten vytvori instalacni skript.sh, který staci spustit na
cistem systemu. (trosku delsi, takze bude-li zajem poslu).

Milan