Major Upgrade kon. 5.4-6

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Tue Nov 15 14:18:27 CET 2005

U routeru mam vetsinou nainstalovano minimum portu a ani jeden neni
potreba k spravne funkci routeru jako routeru, takze moje rada:
1) stahnout zdrojaky
2) make buildworld, buildkernel
3) make installkernel, installworld a vsechny ty serepeticky s
mergemaster kolem
4) reboot
5) portupgrade -af
6) restart daemonu/reboot