přihlášení do sdi?==?ISO-8859-2?Q?lený wokení složky?==?ISO-8859-2?Q? přes sambu

Michal Bednar bd at gy.svitavy.cz
Tue Nov 15 14:01:59 CET 2005

Zkusim poslat navod, reseni vyzkouseno nemam

man mount_smbfs vypise, ze:
FILES
     ~/.nsmbrc  Keeps static parameters for connections and other information.
                See /usr/share/examples/smbfs/dot.nsmbrc for details.

v souboru /usr/share/examples/smbfs/dot.nsmbrc je priklad uziti

Takze ve vasem pripade bych si vytvoril soubor .nsmbrc v domovskem adresari
uzivatele, ktery bude mount_smbfs spoustet (pravdepodobne root) s obsahem

[votruba-wxp:votruba]
password=vaseheslo

On Tue, 15 Nov 2005 13:34:47 +0100, Jaroslav Votruba wrote

--
Michal Bednář
Gymnázium Svitavy