problem s Gb sitovkou

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Mon Nov 14 06:41:27 CET 2005

tak jsem se na to doma koukal,sitovka jede v 1Gb provozu(podivat se na
ni ifconfigem me vubec nenapadlo,protoze IP a ostatni nastavuju primo v
rc.conf).Lupnul jsem tam pureftp a zkusil.Down je 20-28 000kb a upload
16 000kb.Takze problem bude v Sambe.Mam zkusenost,ze samba je rychlejsi
jak ftp a ted nevim,proc zrovna tady je to obracene.Domrskanym configem
samby by to bejt nemelo,protoze i kdyz nechám defaultni  a zmenim jen
par základnich udaju,jede to furt stejne rychle.
napada vas neco?

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav