Nastroj na migraci imapu

Jaroslav Pavlíček freebsd at pavrda.cz
Thu Nov 10 21:24:04 CET 2005

Zdravim,

takovy nastroj se jmenuje treba Outlook express. Nastavite si ucty - adresa,
jmeno, heslo, otevrete si slozky obou serveru, oznacite zpravy, ktere chcete
presunout a mysi je prenesete. Pokud by to neslo, zkuste mezikrok s
lokalnima slozkama. Chvilku to ale potrva.

Pokud jsem se nekoho dotknul, myslim, ze by to mohl zvladnout i Thunderbird
nebo jiny podobny klient.

--- Jarda Pavlicek