Nastroj na migraci imapu

Martin Zdrazil zdrazil at atlas.cz
Thu Nov 10 17:37:14 CET 2005

Dobry den panove a damy

Neznate neko SLUSNY, ODOLNY nastroj na migraci IMAPu (proste posty z jednoho
serveru na druhej pres imap protokol). SLUSNY A ODOLNY pisi schvalne,
protoze jsem odkousel uz imapsync (ten na velke schrance rovnou odmitne
makat a napise broken pipe, ale pritom na sade malych vypadal tak nadejne),
imapcopy - ten uz vypadal velmi nadejne ale v zaveru haze chybu, dumpne mail
ktery zrejme dela ten problem (pokazde jiny) a ukonci se.
Dival jsem se i na nejake PHP scripty ale ty zase nebudily duveru.

Takze kdo ma nejake podpultove zbozi a chce se pochlubit?

Martin Zdražil