BSD sraz Praha (uz uplne OT ;))

Tomi freebsd at tomi.us
Thu Nov 10 14:49:37 CET 2005

Jiri Mikulas napsal(a):
> tak jeste mala zmena, ted mi volala servirka,
> ze ma pro nas volny stul jen ve spodnim patre (novy music bar),
> tam pry muzeme byt az do 2h ;)
>
> guli

len dajte pozor, aby to potom nedopadlo takto:

Minule vecer ma chalani pozvali trochu von. Manzelku som ubezpecoval, ze
pridem okolo polnoci! A hodiny sa rychlo minali a pivo slo dolu prilis
hladko. Okolo 2:30 nad ranom, ozraty ako sarkan, pobral som sa domov.
Len co som vstupil do bytu, nase kukuckove hodiny v hale odbili a
trikrat zakukali. Hlavou mi preblesklo, ze by sa manzelka mohla zobudit,
tak som duchapritomne este 9 krat zakukal. Bol som naozaj pysny na svoju
schopnost tak sikovne sa vyhybat konfliktnym situaciam v stave totalnej
ozratosti. Rano sa ma manzelka spytala, kedy som sa vecer vratil a ja
som jej povedal, že o polnoci. Nevyzerala, ze by daco tusila. WOW!
Dostal som sa z toho! Neskor mi oznamila, ze bude treba asi kupit nove
kukuckove hodiny do haly. Ked som sa jej spytal preco, odpovedala: "Si
predstav, ze v noci nase kukuckove hodiny trikrat zakukali, potom
povedali "do pi..", este 4-krat zakukali, odkaslali si, 3-krat zakukali,
chvilu sa chechtali, dvakrat zakukali a nakoniec si grgli."