Zatuhavani NB

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Thu Nov 10 15:23:44 CET 2005

Zdravim.
Thinkpad R52 + FreeBSD 6.0
Vcelku velmi nahodne se mi stava, ze pri pripojeni na internet pomoci
wifi (iwi) najednou pocitac desive zpomali.
Nejvic znat to bylo pri praci pres SSH, (linkou to nebylo, protoze PC
vedle jelo zcela korektne) a pri psani zpravy v evolution, kdy jsem
napsal vetu a ta se zobrazila az po 5-10s
Zacalo mi to delat vcera v prubehu dne a od te doby se mi to stalo asi
3x pri pripojeni k ruznym sitim (spolecny jmenovatel je wifi spojeni).
Koukal jsem na top a nevykazoval zadne kriticke hodnoty.
Deje se to jeste nekomu a nebo jsem opet v necem prvni a doufejme i
posledni?

Ondra