chyba v make?

Peter Jamnicky FreeBSD at mcmiazga.sk
Thu Nov 10 14:20:27 CET 2005

Ano bude to tym ze som upgradoval perl ale nebolo to korektne tak som ho
deinstaloval a nainstaloval znovu (nezaoberal som sa tym lebo sa mi uz
podobne stavalo ze ked som mal problem s niecim co bolo naviazane na
perl tak po upgradovani perlu som to musel preinstalovat). Otazka je ako
sa zbait tych hlasok a zfunkcnit system tak ako bol. Teda sa pytam ak
znova odinstalujem perl a nainstalujem a taktiez vsetky porty na nom
zavisle malo by sa to zmenit? Pytam sa len pre pripad ze sa niekto uz s
tym stretol. Tych balickov je vela tak ze to nejaku tu hodinu
kompilovania zaberie preto nechcem robit zbytocne kroky.

PS: ako odpovedat na thread bez toho aby som vytvoril novy? Ak vytvorim
novy, nehnevajte sa na mna.