Qemu WXP - reseni

Jaroslav Pavlíček freebsd at pavrda.cz
Thu Nov 10 06:56:49 CET 2005

Ahoj,

prave se mi na vmware libi, ze nemusim mit vic fyzickych pocitacu a ze si ty
virtualni muzu nosit s sebou v notebooku. Bezim to na windowsech, kde mam ke
vsemu ovladace, a ktere pouzivam jako primarni system (sorry). Mam tam
nekolik virtualnich masin, v kazde jinou verzi FreeBSD, kdyz se v nektere
neco podela, zadny problem. Licence me stala neco pres 5 tisic, co je mene
nez novy stroj a nezabira misto ani zasuvky :)

---- Jarda