sshd

Peter Rosa prosa at pro.sk
Wed Nov 9 20:37:53 CET 2005

> To bol ten typ odpovede aka otazka taky typ odpovede? :D
> (Relevantny odkaz: http://stare.cz/otazky/)

Sorry, mate pravdu. Mne to bolo jasne, ale ked to teraz po sebe citam, tak
vase odpovede su presne. Sorry, ze som vas obral o cas. A skusim to inak.

Sshd mam nastavene tak, aby sa mohol prihlasit iba uzivatel, ktory ma
spravny RSA kluc. Tzn., ze by sshd vobec nemal brat do uvahy moznost
prihlasit sa pomocou UID/heslo. On napriek tomu ocakava heslo, tu zisti, ze
uzivatel mu ziadne neposkytol, zapise teda hlasku do logu, a skusi dalsiu
metodu prihlasenia, t.j. RSA kluc. Tu uspeje a prihlasi uzivatela.

Chcem donutit sshd, aby sa ani nepokusil o prijatie hesla, a umoznil
*vylucne* prihlasenie cez RSA kluc. Ako to urobit?
Vedlajsi efekt je, ze ta hlaska z logov zmizne :-)

Je takto polozeny dotaz lepsi/jasnejsi?

Peter Rosa