sshd

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Nov 9 17:30:00 CET 2005

Juraj Chlebec wrote:

> (Relevantny odkaz: http://stare.cz/otazky/)

	Ten dokument sice znam, ale nemuzu rict, ze bych uplne se vsim v nem
souhlasil. Nicmene, vytku beru. Kdyz uz clovek odpovida, mel by
odpovedet radeji na to, co (patrne) chce tazatel vedet nez na to na co
se skutecne ptal.

	Ja sice takovou odpoved tusim, ale jisty si nejsem.

	Jsme presvecen, ze pokud si tazatel rozjede server v debugovacim rezimu
a klienta taktez, takze na obou stranach uvidi co se prave deje, tak
pricinu vzniku teto hlasky odhali. Az bude znat pricinu muze (muzeme)
zacit resit jak zajistit, aby se to, co se v te chvili deje, vubec
nedelo. Pokud to vubec zaridit pujde.