sshd

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Wed Nov 9 17:03:59 CET 2005

K tomu bych taky neco mel:
Mam plne logy podobnych hlasek, z jeden IP nekdo zkousi hesla (ssh).
U jednoho linuxu jsem potkal reseni, ze kdyz se to z jedne IP nekolikrat
nepovede, ze byla problematicka IP nejak zariznuta (ale myslim ne ze to
enbylo firewallem, ale primo ssh si tu IP pridalo do nejakeho souboru a
chvili ji ignorovalo).
Ale je to nejaka historicka vec, uz ani nevim, jak to byla distribuce.
Nejde neco takoveho na BSD?

Periodic mi posila denne vystupy a tyto hlasky tvori casto i 90% mailu.
PM

--
# Petr Macek
# pm at kostax.cz