OT: SpamAssassin

Peter Rosa prosa at pro.sk
Wed Nov 9 15:39:46 CET 2005

Zdravim vsetkych,

a vopred sa ospravedlnujem za OT ale mam taky problem a verim, ze medzi vami
bude niekto, kto mi poradi.

Mam mailserver, kde je nasadene FreeBSD 4.11 (postupne updatovane od 4.6) a
SpamAssassin. SA je nastaveny aby sa "ucil". Tzn., ze ma niekde nejake
databazy, ktore mu povedia, co potrebuje.

Mal by som ten server prehodit na FreeBSD 5.4 (mozno 6.0), ale v ziadnom
pripade nesmiem prist o tie databazy. SA ma pre nas kriticku dolezitost a je
vyuceny tak, ze za 2,5 roku ani jeden false possitive.

Otazka je, kde su tie databazy?

Vdaka za kazdu pomoc.

Peter Rosa