Re: PC-BSD vs. DesktopBSD

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Wed Nov 9 13:03:22 CET 2005

To nepopírám. Jenže můj problém je, že se mi rozbil počítač a jako
náhradou jsem dostal  na přechodnou dobu počítač s WinXP a to
je dost hrůza. :-( Proto jsem chtěl FreeBSD, které by bylo připravené jakžtakž
a stačilo by mi na tu přechodnou dobu, než dostanu zase svůj opravený
počítač. Doufám, že to bude brzy.