acpiconf a cas

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Nov 9 11:19:28 CET 2005

Divacky Roman wrote:

> citim lehce urazenou jesitnost? :)))

	Me to pripada jako vysledek logicke uvahy. Jako commitera-kandidata si
te musi vybrat jiny commiter. Pote ti nejakou dobu dela mentora, kdy se
predpoklada, ze kontroluje naprosto vsechno co delas - coz znamena
venovat prislusne oblasti netrivialni mnozstvi casu. A zaverem se
predpoklada, ze dokonce ani jako commiter nebudes prilis zasahovat do
oblasti, kde pusobi nekdo jiny a v takovem pripade budes posilat
standardni PR, ktere si vyridi on.

	Pokud je v podstate pravda, kdyz tvrdim, ze soucasne commitery opravy
chyb jako takovych (vyjma oprav chyb v te casti kodu, kterou se zrovna
zabyvaji) prilis nezajima prip. na ni nemaji cas, pak mi pripada
nepravdepodobne, ze oslovi nekoho, kdo se, pro ne nezajimavou oblasti,
zabyva. A pokud se tim nezabyvaji z nedostatku casu, pak jen tezko budou
mit cas na to, aby ho venovali "mentorovani" nekoho jineho. No a to
treti pravidlo to uz jenom finalizuje - dokonce i kdyby takovy commiter
nahodou vznikl, nemel by ty chyby opravovat primo, ledaze je najde v
kodu, ktery momentalne nikoho nezajima. V ostatnich pripadech byl mel
"jen" posilat standardni PR, ktera budou cekat, jestli si jich nahodou
nekdo bude mit chut' a cas vsimnout. A pokud je pravda co rikam, tak
chut' ani cas nikdo moc nema (to neni vycitka, jen konstatovani stavu).

	A tim se zpatky dostavame k puvodnimu tvrzeni, ze soucasny system
prakticky vylucuje, ze by mohlo k naprave stavu dojit "prirozene".

	Nicmene, ty ses nezabyval tim, co jsem napsal, ale, co me vedlo k tomu,
ze sem citil potrebu to napsat, ze ? (v takovem pripade se ovsem tvuj
prispevek netykal FreeBSD a byl off-topic neb psychologii se tato
konference nezabyva)

	Mozna to je urazena jesitnost - nevim - v teto oblasti nemam
odpovidajici vzdelani. Zeptej se nejakeho psychologa. Kdyz se zeptas tri
a jen trochu sikovne si vyberes, budes mit hned pet ruznych nazoru na
duvody, proc jsem to napsal ... ;-)