Response email

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Nov 8 08:51:06 CET 2005

obr at sosgastro.cz napsal/wrote, On 11/08/05 08:21:

> To si myslim, ze je znasilnovani emailu. Na pripady, kdy je nutna okamzita
> nejaka reakce je instant messaging.....

	S ohledem na to, ze automaticke odpovidace jsou skoro vzdy pouzivany
nevhodne (protoze na informaci, ze dopis byl dorucen jsou jine
mechanismy a zaridit, aby korespondenci odpovidajici urcite pracovni
funkci prevzal jiny zamestnanec firmy take jine) tak uz mi "podivna"
aktivace nepripada jako velky problem "navic".

	A pokud by to k tomu resilo problem puvodniho tazatele (nebo kohokoliv
jineho) ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz