FreeBSD 6

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Nov 7 18:59:13 CET 2005

Ondra Holecek wrote:
> Me by zajimalo, jestli vam funguje v 6tce spravne zvukova karta, me to v
> current (tak mesic zpatky) kazdych par sekund preskakovalo. V 5-REL je
> to v pohode.
>
> karta je
> pcm0: <ESS Technology Maestro3> port 0xd800-0xd8ff mem
> 0xf3ffe000-0xf3ffffff irq
>  5 at device 8.0 on pci0
> pcm0: <SigmaTel STAC9721/23 AC97 Codec>

Ja jsem verzi 6 zkousel na desktopu, kde mam nejakou integrovanou,
chipset je tam VIA KT 600, ale zvukovka je snad Realtek, ted si nejsem
jisty. Nicmene funguje mi v 5.x i v 6.x stejne, zkouseno v beta 1, 3, 4,
5, RC1. Rozdil v tech betach / RC byl jen v tom, ze dokud byl v kernelu
nejaky ten debug, tak to nezvladalo plynule prehravat mp3 pri zatezi
systemu (napriklad kompilace portu), ale v RC1 to uz slape OK i s
GENERIC kernelem.