Response email

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Nov 7 15:20:24 CET 2005

Stano Sitar napsal/wrote, On 11/07/05 15:09:

> System to pozna tak, ze administratorovi zavola user
> a povie "Ahoj Stano, idem na tyzden na dovolenku, nastav
> mi prosim odpovedac na mail" ;-)

	Pod pojmem "*momentalne* neni v praci" jsem si predstavil neco jako "je
na obede", "se si zakourit", "je u doktora" - ve vsech pripadech "ale za
chvilku bude zpatky".

	Pripady, kdy uzivatel neni v praci "nemomentalne" ale je proste pryc na
delsi dobu, ty samozrejme velky problem nejsou - to nebyva tak caste a
zvladne to vyresit administrator ...

	Zrejme jsem jen nespravne pochopil dotaz. Preci jen, byl polozen v
cizim jazyku ... ;-)

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz